Реєстрація ЕЦП за новими правилами

5210980 1 1068x1068 1 MEDoc.Гарячі питання

Сьогодні розглянемо на прикладах, як зареєструвати електронний ЕЦП за новими правилами від 1.09.2020 року.

Якщо ми реєструємо ключі підприємства:

Важливо!

Сертифікати мають бути завантажені у програму.

Перевірка на доступність сертифікатів у програмі — Головне меню — Адміністрування — Сертифікати.

Має бути перелік доступних сертифікатів

перелік доступних сертифікатів

Якщо підприємство має 3 підписи: Директор, Бухгалтер, Печатка.

Переходимо у налаштування підписів та переконуємся, щоб у налаштуваннях для Інформаційна довідка був обраний Керівник та Печатка

Адміністрування Параметри системиПідпис Інформаційна довідка

Адміністрування - Параметри системи - Підпис - Інформаційна довідка

Далі ми створюємо запит яким реєструємо підпис Директора та Печатки

Довідники державних органів Інформаційна довідкаСтворитиІншу довідку — F/J 1300204 Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС

ЕЦП за новими правилами

Підписуємо та надсилаємо у Контролюючий орган.

В продовж 10 хвилин має прийти Повідомлення про набуття статусу

Інформація — Платник набув статусу суб’єкта електронного документообігу відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) та приєднаний до договору про визнання електронних документів.

Далі реєструємо Підпис Бухгалтера

Створюємо звіт:

F/J 1391103 Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису

F/J 1391103 Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису

У табличну частину додаємо лише сертифікат Бухгалтера, підписуємо послідовно підписами: Бухгалтер, Директор, Печатка та відправляємо у Контролюючий орган

Через 5-10 хв отримуємо Квитанцію №2 про прийняття документу

Документ: F1391104 Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису *********00000000*********.XML
Реєстраційний номер документу: *********
ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО.
КЕП зареєстровано Відправник: Центральний портал прийому звітності ДПС України, версія 2.3.4.64

Якщо підприємство має 2 підписа Директор та Печатка або лише один Директор

Для реєстрації такого переліку підписів ми виконуємо такі дії:

Створюємо запит яким реєструємо підпис Директора та Печатки або Директором

Довідники державних органівІнформаційна довідкаСтворитиІншу довідку — F/J 1300204Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС

F/J 1300203 Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС

Підписуємо та надсилаємо у Контролюючий орган.

В продовж 10 хвилин має прийти Повідомлення про набуття статусу

Інформація— Платник набув статусу суб’єкта електронного документообігу відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) та приєднаний до договору про визнання електронних документів.

Відтепер ви маєте змогу відправляти вашу звітність, Декларації та ЄСВ

admin
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
Додати коментар