Створення податкової накладної

novyj proek MEDoc.Облік ПДВ

Створення податкової накладної на основі первинних документів.

Звертаємо Вашу увагу, що в програмі M.E.Doc в розділі “Реєстр електроних документів“, є можлисвість створити податкову накладну на основі первинного документа.

1. Зайти в розділ “Реєстр електроних документів” та вибрати документ, на основі якого необхідно створити ПН:

Зайти в розділ "Реєстр електроних документів" та вибрати документ

2. Натиснути правою клавішою миші на документ, вибрати опцію “Створити на основі” та вибрати “Створити Податкову накладну на основі (документ який був вибран)”

Створення податкової накладної на основі

3. Податкова накладна успішно створена, данні перенесені з первинного документа:

Податкова накладна успішно створена

Перелік функцій, які доступні для наступних документів:

  • “Створити Податкову накладну на основі Акту”;
  • “Створити Акт та Податкову накладну на основі Рахунка”;
  • “Створити Видактову накладну та Податкову накладну на основі Рахунка”;
  • “Створити Податкову накладну на основі Рахунка”;
  • Створити Податкову накладну на основі Видактової накладної”.
admin
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
Додати коментар