Сервісні функції, адміністрування інформаційної бази

99ce88cf1ae5240e50ebee643bc232b3 BAS Малий бізнес

Змінити масштаб інтерфейсу можна за допомогою налаштування параметрів масштабу. Для виклику форми настройки параметрів масштабу використовується команда Меню «Змінити масштаб». У вікні можна відрегулювати масштаб за шкалою від 50 до 400 (%).

Налаштування спрацює відразу після натискання кнопки «Встановити для всіх».

Звернути увагу!

До Меню необхідно перейти за піктограмою трьох вертикально розташованих крапок у правому верхньому кутку вікна програми (форми документів, довідників та інших елементів програми).

Обробка «Пошук посилань на об'єкти» викликається з меню «Сервіс і настройки» — команда «Всі функції» — група «Стандартні».

Даний функціонал дозволяє вибрати об'єкт і отримати для нього список об'єктів інформаційної бази, які посилаються на обраний об'єкт.

У формі обробки в реквізиті «Об'єкт» потрібно вказати об'єкт, що цікавить, наприклад, договір з контрагентом. Пошук виконується після натискання кнопки «Знайти посилання», при цьому будуть підібрані всі елементи інформаційної бази, в яких зустрічається даний договір, наприклад, документи «Рахунок на оплату», «Видаткова накладна» та інші. Результат пошуку відображається у списку «Знайдені посилання».

Формат відображення чисел, дати і часу задається регіональними установками інформаційної бази.

Для зміни формату дати і часу необхідно:

запустити програму в режимі конфігуратора і в меню «Адміністрування» вибрати пункт «Регіональні установки інформаційної бази ...»;
вказати необхідні властивості в реквізитах «Формат дати» і «Формат часу».

Звернути увагу!

Якщо встановити прапор «Використовувати регіональні установки поточного сеансу», дані програми будуть відображатися для конкретного користувача відповідно до тих регіональних установок, які є на його комп'ютері.

Для того, щоб приховати панелі потрібно в меню «Сервіс і настройки»«Настройки» встановити прапор «Сховати всі панелі».

Відновлення панелей проводиться аналогічним чином.

Щоб вивести розділ «Податки» на панель навігації, необхідно в налаштуваннях компанії встановити прапор «Регламентована звітність (тільки для ФОП)» (розділ «Головне», група «Налаштування»«Ще більше можливостей»).

Після створення нового користувача в режимі «Конфігуратор» (меню «Адміністрування»«Користувачі»), потрібно зіставити його з користувачем інформаційної бази.

Для цього потрібно виконати наступні дії:

  • зайти в базу, вказавши ім'я та пароль користувача з правами адміністратора;
  • відкрити довідник «Користувачі», натиснути кнопку «Ще» і вибрати пункт «Користувачі інформаційної бази» (розділ «Компанія»«Адміністрування»«Налаштування користувачів і прав»);
  • у вікні, потрібно поставити курсор на ім'я користувача доданого в режимі «Конфігуратор» і натиснути кнопку «Зіставити з новим».

При цьому буде створена картка нового користувача інформаційної бази, яку потрібно зберегти за допомогою кнопки «Записати та закрити».

Префікс розподіленої інформаційної бази (РІБ) проставляється в номерах документів після префікса організації. Призначений він для поділу діапазону кодів довідників і номерів документів однієї і тієї ж організації, що створюються в різних інформаційних базах. При створенні документа система автоматично вказує в номері префікс інформаційної бази.

Префікс РІБ можна задати або змінити у розділі «Компанія», група «Налаштування»"Інтеграція з ін. програмами"«Синхронізація з іншими програмами і РІБ»«Префікс бази».

Можливість відстежувати зміни в документах (довідниках) забезпечується використанням підсистеми версіонування об'єктів за допомогою прапора «Версіонування об'єктів» який задається у розділі «Компанія», група «Налаштування»«Адміністрування»«Версіонування об'єктів».

Після встановлення зазначеного прапора стає активним пункт «Налаштувати». У вікні «Налаштування зберігання історії змін» необхідно обрати об’єкт (документ або довідник) і обрати варіант версіонування (коли зберігати об’єкт) «При записі».

Після виконаних дій програма буде зберігати версію об'єкта при кожному записі документа або довідника і буде видно, які рядки змінилися між збереженнями. Побачити цю інформації можна в документах і довідниках за допомогою кнопки «Ще»"Історія змін".

Для зміни заголовка програми потрібно в розділі «Компанія», група «Налаштування»«Адміністрування»«Загальні налаштування» відредагувати текст у реквізиті «Заголовок програми».

Змінений заголовок буде відображатися у верхній частині головного вікна програми.

Для тестування і виправлення інформаційної бази потрібно виконати наступні дії:

  • Користувачеві з правами «Адміністратор системи» запустити програму в режимі «Конфігуратор».
  • У меню «Адміністрування» вибрати пункт «Тестування і виправлення ...» і у вікні, «Тестування та виправлення інформаційної бази» в списку «Перевірки і режими» встановити прапори за необхідними режимами (етапами) перевірки. Етапи тестування можна проводити незалежно один від одного.

Вказати налаштування в групах перемикачів:

  • Режим перевірки («Тільки тестування» або «Тестування та виправлення») дозволяє зробити вибір між режимом, який виконує тільки перевірку інформаційної бази і режимом, який виконує корекцію виявлених помилок.
  • Група перемикачів «При наявності посилань на неіснуючі об'єкти» визначає, чи повинна програма при виявленні посилань на неіснуючі об'єкти створювати ці об'єкти або видаляти посилання. Можна також відмовитися від виправлень помилок цього типу.
  • Група перемикачів «При частковій втраті даних об'єктів» задає поведінку програми, якщо було виявлено, що дані об'єктів були частково втрачені, але даних, що лишилися, досить для того, щоб відновити втрачені.
  • За необхідності встановити прапор «Перервати виконання перевірки через», який дозволяє задати інтервал часу, після закінчення якого тестування буде перервано, а параметри тестування і виправлення збережені до наступної сесії конфігуратора.
  • За необхідності встановити прапор «Продовжити перерване раніше тестування», який дозволяє продовжити процес з того місця, на якому він був перерваний в попередній сесії тестування і виправлення.
  • Виконати тестування і виправлення, натиснувши кнопку «Виконати».
  • Тестування може бути перерване натисненням комбінації клавіш Ctrl + Break.

Звернути увагу!

Перед проведенням тестування з виправленням помилок рекомендується зробити резервне вивантаження інформаційної бази, тому що процедура тестування з виправленням — операція незворотна.

З метою безпеки необхідно періодично міняти пароль користувача.

Користувач сам може змінити пароль, якщо адміністратор системи в налаштуваннях користувача дозволив зміну пароля, тобто в довіднику «Користувачі» на закладці «Головне» не встановлено прапор «Користувачеві заборонено змінювати пароль».

Користувач без прав адміністратора може змінити свій пароль, виконавши такі дії:

  • У будь-якому з розділів доступних користувачеві (наприклад, «Продажі», «Закупівлі», «Виробництво» і т.п.) в групі «Налаштування» вибрати пункт «Ще більше можливостей».
  • У формі «Більше можливостей: Налаштування програми» в групі «Персональні налаштування» вибрати пункт "Інше" і натиснути посилання «Відомості про користувача».
  • У вікні редагування даних про користувача на закладці «Головне» переконатися, що прапор «Користувачеві заборонено змінювати пароль» не встановлено і натиснути кнопку «Встановити пароль».
  • У вікні зміни пароля ввести новий пароль і підтвердження пароля. За допомогою кнопки «Створити пароль» можна згенерувати новий пароль автоматично.
  • Якщо прапор «Показувати новий пароль» не встановлено, пароль буде відображатися знаками * («зірочка»).
  • Зберегти зміни, натиснувши кнопки «Встановити пароль» і «Записати та закрити».

Користувач з правами адміністратора може поміняти пароль будь-якому користувачеві.

Для того щоб побачити повний список прав доступу користувача (у т.ч. список об'єктів програми і прав на них, налаштованих для даного користувача), потрібно в довіднику «Користувачі» з картки користувача перейти за посиланням «Права доступу» і натиснути кнопку «Звіт про права доступу».

У звіті про права доступу користувача виводяться відомості:

  • властивості користувача інформаційної бази (доступ до інформаційної бази, ім'я для входу, ім'я користувача операційної системи та інші відомості);
    профілі користувача;
  • права на перегляд і редагування об'єктів (обмеження на рівні записів, види і значення доступу).

За допомогою стандартних команд меню звіт можна роздрукувати («Файл» — «Друк») або зберегти на комп'ютері в потрібному форматі («Файл» — «Зберегти»).

Для автоматичного оновлення списку поточних справ на початковій сторінці програми потрібно виконати наступні дії:

  • у вікні «Поточні справи» в нижній частині списку поточних справ натиснути кнопку «Налаштувати»;
  • в формі «Налаштування поточних справ», що відкрилася, перейти на закладку "Інше" і встановити прапор «Оновлювати автоматично кожні»;
  • вказати частоту оновлення списку поточних справ в хвилинах (за замовчуванням 5 хвилин);
  • зберегти настройку, натиснувши кнопку «ОК».

Якщо в налаштуваннях поточних справ прапор автоматичного оновлення не встановлено, то в процесі роботи з програмою цей список потрібно оновлювати вручну за допомогою кнопки «Оновити список справ».

Для того, щоб після зміни мови інтерфейсу програми назви звітів були на відповідній мові, необхідно оновити налаштування звітів за допомогою службової процедури, яка запускається за гіперпосиланням «Оновити звіти» з розділу «Компанія»«Адміністрування»«Друковані форми, звіти і обробки».

admin
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
Додати коментар