Створити власний шаблон

novyj proek MEDoc.Облік ПДВ

Як створити власний шаблон первинного документа

У програмі «M.E.Doc» реалізовано можливість створення власних шаблонів первинних документів (наприклад, рахунків, актів, акті замовлення та повернення, довіреностей, договорів, специфікацій по підприємству та інших будь яких документів).

Створити власний шаблон ви з легкістю зможете та заповнити його, підписати та відправити своєму контрагентові. Для створення власного шаблону виконайте наступне:

Увійдіть в Первинні документи — Шаблони первинних документів.

Оберіть групу, до якої необхідно додати новий шаблон або створіть власну через команду Файл — Додати групу.

Зображення

Оберіть команду меню Файл — Створити запис

Зображення

У відкритому вікні Новий шаблон, де задаються основні параметри для шаблону: код, найменування, тип документа та група.

Зображення

Натисніть кнопку ОК, після чого відкриється Конструктор шаблона

Створити власний шаблон

Користуючись підключеними допоміжними системними полями та висувними панелями ви самостійно створюєте власний шаблон. Збережіть його та починаєте використовувати у своїй роботі.

У конструкторі шаблону документу доступна функція Налаштування комплекту підписів дляствореного шаблону документу. Оберіть команду Файл — Налаштування комплекту підписів.

Зображення

Відкриється вікно Підписи в якому допомогою кнопок зі стрілками сформуйте бажаний комплект підписів для даного документу.

Зображення

Обмінюйтеся первинними документами в електронному вигляді через Інтернет адже це регламентовано рядом законів України, тому ви можете без жодних сумнівів чи побоювань використовувати всі можливості програмі «M.E.Doc».

admin
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
Додати коментар