Бібліотека користувача. Добірка матеріалів, інструкції, питання відповіді та навчання | covid-19

Помилки поштового сервера

Зміст статті:

  • Покрокова перевірка поштового сервера
  • Коди помилок поштових серверів і як усунути ці помилки
  • Помилка поштового сервера 421
  • Поштовий сервер відповів 451
  • Помилка поштового сервера 452
  • Помилка поштового сервера 550
  • Поштовий сервер відповів 571

Іноді в роботі електронної пошти виникають помилки. Найчастіше вони виявляються в тому, що користувачі не можуть відправити або отримати лист, отримують повідомлення «Помилка з'єднання із сервера електронної пошти». Причини деяких помилок поштового сервера легко знайти, для інших потрібно ретельна діагностика налаштувань поштового сервера. Ця стаття покликана допомогти в пошуку і усунення таких помилок.

Покрокова перевірка поштового сервера

В першу чергу треба переконатися, що проблема саме на сервері, а не де-небудь ще. Для цього спробуйте відправити собі кілька тестових листів на ту ж адресу електронної пошти і на зовнішні поштові сервіси, такі як Gmail. Якщо ви успішно отримаєте тестовий лист, то дайте відповідь на нього, щоб перевірити відправку і прийом пошти.
  • Якщо ви відразу ж отримали повідомлення про помилку підключення до поштового сервера, як тільки спробували відправити або отримати лист, це свідчить, що проблема дійсно з сервером. Відзначте собі код помилки, далі ми розповімо про них докладніше.
  • Лист був відправлений, але потім повернуто, ви отримали так зване bounced message — повідомлення про те, що лист було доставлено з якої-небудь причини. Найчастіше в тексті повідомлення вказується ця причина (наприклад, лист занадто схоже на спам або поштовий сервер imap mail не відповідає), спробуйте усунути її.
  • Поштовий сервер не відповідає, при відправці помилок не було, але ви не отримали листа протягом декількох хвилин. В першу чергу перевірте папку «Спам», можливо, воно потрапило туди. Якщо немає, то перевірте настройки поштового клієнта.
  • Якщо ви без проблем відправляєте і отримуєте тестові листи, швидше за все проблема не в поштовому сервері, а в роботі мережі.
Рекомендуємо також перевірити доступність поштового сервера хоча б одним з безкоштовних інструментів для перевірки поштового сервера онлайн:

Ці сервіси намагаються підключитися до вашого поштового сервера по SMTP, заміряють час відгуку, підтверджують, що у нього є запис зворотної зони DNS поштового сервера. З їх допомогою можна діагностувати деякі помилки служби поштових серверів або перевірити, чи не занесений поштовий сервер в чорні списки через спам.

Коди помилок поштових серверів і як усунути ці помилки:

Помилка поштового сервера 421

  • проблема може виникнути через неправильно заданих параметрів SMTP-з'єднання, перевірте їх налаштування
  • брандмауер блокує IP сервера електронної пошти, в такому випадку треба додати нове правило для нього
  • блокується трафік через порт 25. Спробуйте в налаштуваннях облікового запису електронної пошти змінити номер порту SMTP на 465
  • помилка викликана використанням VPN — спробуйте відключити VPN і відправити лист. Якщо проблема була в цьому, то необхідно, щоб провайдер послуги заніс ваш поштовий сервер в білий список адрес VPN

Поштовий сервер відповів 451

Можливі причини:
  • перевищено кількість допустимих підключень або ліміт обміну повідомленнями за відрізок часу, в такому випадку листи просто чекають в черзі відправки. В налаштуваннях сервера ви можете збільшити цей ліміт або задати обмеження не на кількість підключень до сервера, а на кількість листів на одного користувача. Якщо ніякої шкідливої діяльності ви не виявили, то можете відправити накопичилася чергу листів командою примусової відправки (force send).
  • неправильно налаштовані MX-записи домену і неправильна маршрутизація листів внаслідок цього. Перевірте логи, конфігураційні файли, МХ-записи і дозволи, щоб встановити причину помилки

Помилка поштового сервера 452

  • ймовірно, помилка не на вашому боці — на сервері одержувача закінчилося місце, тому лист не доставляється. Перевірте, чи виходить відправляти листи на інші сервера
  • якщо в повідомленні про помилку є текст «Out of memory», то місця не вистачає на вашому сервері. Перевірте кількість листів в черзі, вільне місце на диску і обсяг доступної пам'яті

Помилка поштового сервера 550

  • вказано неправильну адресу пошти одержувача, уточніть, що діє він і чи правильно ви його написали
  • невірні налаштування сервера SMTP
  • є підозра, що ваша система заражена вірусом, який автоматично розсилає листи. Виконайте перевірку спеціалізованим антивірусом, наприклад, Kaspersky для поштових серверів
  • провайдер встановив обмеження на вихідні повідомлення. Зв'яжіться з техпідтримкою провайдера і вам підкажуть, що робити в такому випадку

Поштовий сервер відповів 571

Помилка при отриманні пошти (на стороні одержувача). причини:
  • IP відправника заблокований на стороні одержувача спам-фільтром, антивірусом або фаєрволом, текст повідомлення про помилку буде схожий на такий: «Поштовий сервер відповів: spam message rejected». Якщо ви відправляєте тестове лист собі, спробуйте відключити це ПО і перевірте відправку / отримання листів без нього
  • у IP відправника немає RDNS
  • відправник занесений в спам-лист, фільтри повідомлень одержувача не пропускають лист

Щоб усунути помилку, перевірте настройки отримання листів і особливо дозволу для доменів-відправників.

686
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!