Бібліотека користувача. Добірка матеріалів, інструкції, питання відповіді та навчання | covid-19

Чат бот facebook - створення та налаштування чат-ботів в фейсбук для бізнесу

Як показує статистика, все більша кількість споживачів використовують для спілкування з компаніями коментарі на їх сторінках в Facebook або пишуть в месенджер Facebook. На численні надходять від клієнтів питання і повідомлення важливо реагувати своєчасно. З цим успішно допоможе впоратися чат бот Facebook.

Чат бот Facebook для бізнесу

Чат бот Facebook для бізнесу дозволить компанії:

  • негайно відповідати клієнтам на найбільш часті питання, листуватися з ними, звільняючи при цьому службу підтримки для вирішення більш серйозних проблем;
  • генерувати більше трафіку з Фейсбуку на свій сайт, якщо є така задача. У такому випадку важливо заздалегідь переконатися, що сайт правильно відображається і працює на мобільних пристроях, адже за статистикою більшість користувачів месенджера Фейсбук заходять в нього зі смартфонів і планшетів;
  • автоматизувати обслуговування клієнтів — чат бот цілком може прийняти замовлення, інформувати клієнта про його поточний статус обробки і навіть робити додаткові продажі, показуючи рекламу пов'язаних товарів;
  • знизити час відгуку і збільшити кількість конверсій, що призведе до збільшення продажів;
  • публікувати рекламний текст, який буде привертати увагу клієнтів, утримувати, створювати позитивне враження про бренд.

Звичайно, при всіх цих перевагах все одно обов'язково потрібен і оператор-людина, яка буде відповідати на складні нестандартні питання або розбиратися з проблемними замовленнями, з якими Facebook messenger бот впоратися не зможе. Але такого оператору буде незручно вести кілька діалогів одночасно, спілкуватися в фейсбук в чаті і в той же час перемикатися між різними вікнами інших соцмереж або месенджерів. Бажано, щоб для цього у нього був загальний інтерфейс.

Деякий час назад ми займалися пошуками підходящого сервісу, який дозволив би створити і запустити чат бота в Фейсбук, Вконтакте, телеграм і на інших популярних майданчиках, при цьому надавав єдиний інтерфейс для оператора колл-центру, а також була можлива настройка його інтеграції з CRM.

Ми розглянули кілька варіантів і в результаті для себе зупинилися на Chat Helpdesk. Цей сервіс дозволяє як налаштувати зручного чат-бота, так і спілкуватися в Фейсбуці в чаті з клієнтом наживо, підтримує інтерфейс для будь-якого необхідної кількості операторів і супервайзерів. Можна передавати чати між операторами, зберігати історію переписки і отримувати звіти, є API для інтеграції з CRM-системою. Є техпідтримка, яка завжди проконсультує по будь-яких питань роботи сервісу, допоможе встановити віджет на сайт, налаштувати чат або автоматичні відповіді і меню клієнта.

Поки що Chat Helpdesk — це найбільш зручне рішення для взаємодії з клієнтами в Facebook та інших соціальних мережах і месенджерах з тих, з якими нам доводилося мати справу, ми переконалися в цьому на власному досвіді, досвід наших замовників також підтверджує це.

170
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!