Бібліотека користувача. Добірка матеріалів, інструкції, питання відповіді та навчання | covid-19

Чат бот Viber (вайбер) для комп'ютера на сайт

Нагадаємо, що API для створення чат бота з'явилося у Вайбера ще в листопаді 2016 року. Однак спочатку створення чат ботів в цьому мессенджере було непростою процедурою — потрібно створювати публічний аккаунт (боти прив'язувалися тільки до них), причому зареєструвати такий аккаунт була можливість далеко не у всіх користувачів, а тільки у великих і відомих компаній.

У вересні 2017 року цю політика була переглянута: групові public-чати і боти тепер розділені, створити бота може кожен користувач прямо через Панель адміністратора програми.

Чат бот Viber дозволяє автоматично відповідати на повідомлення, відправляти повідомлення, зображення, посилання, файли і інший контент в свій канал, додавати до повідомлень швидкі кнопки або пункти опитування, щоб дозволити користувачеві визначений набір дій або відповідей, перевіряти статус передплатників каналу і отримувати відкриту інформацію про них.

Техпідтримка по Viber і консультації, спілкування з клієнтами

Чим гарний чат на сайт Виберіть для спілкування з клієнтами:

  • клієнтам не потрібно встановлювати на телефон додатковий додаток, у них все необхідне вже є
  • клієнти можуть зробити замовлення через Viber, отримати технічну підтримку через Viber
  • історія листування зберігається, до неї завжди можна повернутися
  • є можливість запрограмувати бота відповідати на найтиповіші питання, приймати замовлення і тим самим зменшити навантаження на операторів

Чат для комп'ютера Вайбер

Існує десктопних програм — програма чат для комп'ютера в Viber. Ваш клієнт зможе зв'язатися з вами і зі смартфона, і з ноутбука, як йому в даний момент зручніше.

За перерахованими вище причин зараз багато замовників звертаються до нас, щоб встановити кнопку на сайт Viber і віджет дзвінка. Ми розглядали різні варіанти, як буде краще для бізнесу вирішити цю задачу — організувати зручний чат на сайт Viber. Була ідея написати чат бота самостійно з нуля, купити більш-менш підходящого або скористатися одним із сервісів конструювання чат ботів. Крім того, у багатьох випадках необхідна була інтеграція такого бота з CRM, щоб фіксувати замовлення і вести історію звернень клієнта. 

Слід було також враховувати, що у замовника може бути кілька операторів, яким необхідно всім спілкуватися з клієнтами з-під одного і того ж корпоративного аккаунта, працювати з декількома мессенджерами і іншими засобами зв'язку в зручному інтерфейсі.

Загалом, ми оцінили переваги і недоліки всіх варіантів роботи, і в кінцевому підсумку зупинилися на системі Chat Helpdesk https://chat2desk.com/. У ній ми знайшли все те, що було необхідно нашим замовникам:

  • єдиний інтерфейс для операторів чат-центру, техпідтримки, супервайзерів
  • можливість налаштувати чат бота, запрограмувати автоматичні відповіді
  • інтеграція з CRM
  • можливість вивантажувати діалоги і робити різні звіти для оцінки ефективності роботи оператора
  • швидкий зворотний зв'язок і підтримку від розробників системи, які можуть допомогти з будь-якими технічними питаннями
124
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!