Бібліотека користувача. Добірка матеріалів, інструкції, питання відповіді та навчання | covid-19

Чат бот Інстаграм - використання для бізнесу, отримання замовлень і просування в Instagram

Чат бот для Інстаграм — це перш за все зручний спосіб спілкуватися з клієнтами, отримувати від них зворотний зв'язок і приймати замовлення в тому випадку, якщо Інстаграм є значущим для вашого бізнесу каналом продажів.

Перш за все, розберемося з термінологією, які ж бувають боти в Інстаграме:

  • по-перше, це чат боти Instagram — спеціальні програми, які можуть автоматично відповідати на повідомлення від передплатників аккаунта. Зазвичай використовуються бізнес-акаунтами, щоб спілкування з передплатниками та потенційними клієнтами було продуктивніше, вони швидше отримували необхідну інформацію у відповідь на свої питання
  • по-друге, ботами також називають порожні сторінки в соцмережах, які тільки імітують дії реальних користувачів — автоматично публікують фотографії та додають хештеги, ставлять лайки сотням і тисячам інших користувачів, підписуються на їх сторінки. Зазвичай такі сторінки використовуються для розкрутки аккаунта в Інстаграм. Подібні методи просування заборонені правилами сервісу, ми не рекомендуємо до них вдаватися.

Для чого може стати в нагоді чат бот для Instagram:

За допомогою чат бота Інстаграм можна налагодити ще один додатковий канал зв'язку з тими клієнтами, які використовують Інстаграм: відповідати на їх найпоширеніші питання, відправляти їм розсилки і повідомлення і багато іншого. Ціни на чат боти для Інстаграмма залежать від набору функцій бота.

Крім того, зараз все більшої популярності набувають чатбот Telegram і Facebook, які можуть взаємодіяти з Інстаграмом і отримувати звідти дані, наприклад:

  • збирати статистику по певному аккаунту — це може стати в нагоді для маркетингових досліджень
  • моніторити нові пости і коментарі акаунтів, з певними хештег або геолокації, щоб визначити серед них ваших потенційних клієнтів

Впровадження автоматичного отримання замовлень з Instagram на практиці:
Коли нам довелося впроваджувати чат бот в Інстаграм для нашого клієнта, ми зіткнулися з деякими труднощами — у Інстаграма досить обмежена функціональність по API і ретельна перевірка додатків на відповідність вимогам сервісу, не всі з яких вдається виконати. Тому ми вирішили не писати бот самостійно, а пошукати вже готові відповідні рішення.

Після того, як ми проаналізували вимоги нашого замовника, стало зрозуміло, що для його завдань цілком підійде сервіс Chat Helpdesk, де можна налаштувати для операторів спілкування у всіх соціальних мережах і популярних месенджерах через єдиний інтерфейс.

Ця система, крім усього іншого, дозволяє налаштувати автоматичні відповіді на питання з певними ключовими словами, а також інтеграцію з CRM-системою. Оскільки нам потрібно, щоб бот спілкувався з клієнтами замість оператора чат-центру і приймав замовлення, то цих можливостей нам виявилося цілком достатньо.

Вийшло так, що Інстаграм-бот відповідає на типові питання, а оператор підключається, тільки якщо питання вимагає втручання людини. По всіх операторах і діалогів можна отримати статистику, щоб оцінити, як працює цей канал зв'язку, наскільки він ефективний, чи є проблеми. Зручно те, що у Chat Helpdesk є техпідтримка якщо щось незрозуміло чи не вийшло налаштувати, то можна звернутися до них за допомогою.

278
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!