Бібліотека користувача. Добірка матеріалів, інструкції, питання відповіді та навчання | covid-19

Як користуватися Бітрікс24 CRM - особливості впровадження і адміністрування системи Bitrix24

У попередніх статтях ми вже згадували про Бітрікс CRM, частково розглядали її можливості і приводили інструкцію по швидкому старту роботи в системі. Однак, це все стосувалося тільки безкоштовної версії Бітрікс 24 CRM. У цій статті ми більш детально розповімо про функціонал повної версії і її інтеграції з іншими системами.

CRM система Bitrix

В першу чергу, розглядаючи роботу в CRM системі Бітрікс, слід згадати, що ця система існує не сама по собі, а входить до складу корпоративного порталу Бітрікс 24 з безліччю інших корисних функцій. Це стосується навіть тій редакції, яка називається Бітрікс CRM, крім функціоналу безпосередньо CRM в ній є управління проектами і завданнями, внутрішні чати, календарі, загальне сховище документів і т.д. Доступний набір цих функцій залежить від обраного вами тарифу.

Впровадження CRM Бітрікс можливо в двох варіантах:

  • коробковий Bitrix
  • хмарний сервіс

При покупці коробки ви платите один раз раз і потім встановлюєте ПО на локальному сервері компанії. Для знайомства з можливостями можна скачати Бітрікс CRM — безкоштовну 30-денну версію.

За користування хмарою стягується щомісячна абонплата відповідно до обраного тарифу, але є початковий тариф «Проект», що дозволяє попрацювати в хмарної Бітрікс CRM безкоштовно. Він відмінно підходить для знайомства з системою і вивчення з нуля Бітрікс 24 CRM.

Можливості CRM Бітрікс24: порівняння різних редакцій і тарифів

На сайті розробника є докладна інформація і порівняльна таблиця, тому розглянемо більш коротко.

Безкоштовний тариф «Проект» (тільки для хмари):

  • до 12 бізнес-користувачів (можна підключити і більше співробітників, але основний функціонал їм буде недоступний, тільки спілкування в чатах і жива стрічка), можна завести інфраструктуру компанії і розподілити права доступу
  • диск для зберігання файлів з інтеграцією з Google Drive, Dropbox, офісними оффлайн-додатками
  • планувальник завдань і проектів
  • інтеграція з корпоративною поштою, телефонією, соцмережами і мессенджерами, з онлайн-чатом і формою зворотного зв'язку на сайті (в даному тарифі для цього доступна тільки одна Відкрита лінія, в інших їх кількість не обмежена), інтернет-магазином
  • основні інструменти CRM — Ліди, контакти, компанії, угоди, рахунки, комерційні пропозиції
  • ведення бази клієнтів з можливістю вивантаження в CSV і XLS
  • вивантаження з 1С контрагентів, контактів і документів
  • аналітичні звіти, в тому числі конструктор власних форм звітів

Наявність безкоштовного хмарної редакції вигідно відрізняє цю систему від інших популярних CRM-систем, наприклад, в порівнянні Бітрікс 24 і АМО CRM.

Платні тарифи Бітрікс:

У тарифі «Проект +» до наведеного вище списку функцій додаються:

  • сервіс доступний вже для 24 користувачів
  • більше можливостей для планування, наприклад, діаграми Гантта з залежностями між завданнями
  • історія змін об'єктів в CRM з можливістю повернутися до будь-якої з попередніх версій
  • підключення Гугл-карт до картки клієнта
  • автоматичне перетворення комерційної пропозиції в рахунок або угоду
  • інструменти автоматизації обдзвону і розсилки по базі клієнтів
  • деякі засоби автоматизації продажів, такі як роботи в лідах, тригери, веб-хукі для автоматичної відправки повідомлень з сторонніх систем
  • логи дій співробітників в CRM
  • загальна розсилка в чаті
  • власний домен для сайтів, підтримка до 5 сайтів

Тариф CRM Бітрікс24 «Команда» ще більше розширює можливості:

  • до 50 бізнес-користувачів
  • більше функцій роботи з загальними документами — зберігання необмеженої історії версій, блокування документа в той час, коли його редагують
  • можливість підключати до проекту зовнішніх учасників і обмежувати доступ для них (екстранет)
  • стають доступні бізнес-процеси в CRM Бітрікс24, в тому числі зручний візуальний редактор для їх налаштування
  • додавання призначених для користувача полів в завдання і в картки контрагента
  • створення планів продажів в CRM
  • більше можливостей редагування угод — до 10 напрямків в мультіворонках (на відміну від 1 напряму в попередніх тарифах), регулярні угоди і рахунки, автоматизація за допомогою роботів
  • двунаправленная інтеграція з 1С — обмін інформацією про товари і рахунках
  • більше функцій телефонії — розмежування доступу, дворівневе голосове меню
  • розширення інших інструментів спілкування з клієнтами — необмежену кількість відкритих ліній, чатів на сайті, оцінки діалогів як самим клієнтом, так і супервайзером
  • до 10 власних сайтів
  • підвищена безпека — обмеження доступу до Бітрікс по IP-адресою
  • функції перейменування домену, перенесення в іншу доменну зону, відновлення з резервної копії

Найбільш повний тариф «Компанія» в першу чергу хороший відсутністю обмежень на кількість співробітників, місце на диску, чати, сайти, сторінки і форми, на число відкритих ліній. Крім того, він на додаток до всього перерахованого вище включає:

  • для керівництва — функції обліку робочого часу співробітників і звітності
  • можливість перемикання сайтів на свій домен
  • вдосконалені інструменти редагування бізнес-процесів
  • можливість email-розсилок до мільйона листів на місяць

Інтеграція Бітрікс 24 з іншими системами

Інтеграція 1С та CRM Бітрікс

Між цими двома системами можливий обмін інформацією про рахунки (двосторонній обмін статусами оплати, відвантаження, коли дані про рахунки і замовленнях синхронізуються в обох системах) і товарах (обмін односторонній — товарна база з 1С передається в каталог товарів CRM).

Бітрікс CRM і пошта

У Бітрікс 24 в меню «Пошта» ви можете створити для своєї компанії поштовий сервер з власним доменом або ж підключити існуючу корпоративну пошту. Після цього з ваших листів будуть автоматично створюватися Ліди.

Бітрікс 24 і хмарні сховища

У базовій конфігурації на даний момент закладена тільки можливість прикріплювати до повідомлень і завданням файли з хмарних сховищ, і синхронізувати ці вкладення при оновленні файлу в сховище.

Якщо вас цікавить, як підключити до CRM Bitrix24 Яндекс.Діск повноцінно, з можливістю створювати / видаляти файли і папки на диску, то для цього знадобиться додатково встановити спеціальний додаток з маркетплейса Бітрікс 24 (наприклад, Техдиректор).

Бітрікс 24 і IP-телефонія

У Бітрікс 24 є вбудована IP-телефонія (Бітрікс-телефонія), крім того до неї можна підключити сторонню телефонію. Деякий час назад такої можливості ще не було, тому ви можете зустріти відгуки на CRM Бітрікс 24 або статті про систему, в яких це вказується як недолік. На щастя, на даний момент цей стан речей змінилося і тепер Бітрікс 24 можна інтегрувати з будь-який використовується у вас IP-телефонією, причому можна використовувати для цього звичайний офісний SIP-телефон.

  • Zadarma і Бітрікс 24 — інтеграція безкоштовна, ніякі додаткові модулі не потрібні, можна підключити будь-яку кількість зовнішніх номерів. Інструкція по налаштуванню телефонії Zadarma
  • Манго-Офіс — вартість послуги розраховується індивідуально, є коллтрекінг, можливості групової обробки і автоматичного розподілу дзвінків
  • OnlinePBX — прозоре ціноутворення, залежне від кількості користувачів, безкоштовний коллбек
  • інтеграція SIPNET і Бітрікс 24 — доступні всі стандартні функції віртуальної АТС. Є особливості в налаштуванні підключення (описані в інструкції), будьте уважні
  • інтеграція з телефонією Білайн — виконується через окремий сервіс «Білайн АТС — Конектор», ведеться картка клієнта, історія комунікацій, запис дзвінка. Ціна залежить від кількості користувачів, для одного користувача безкоштовно
  • телефонія Мегафон — підключається через віджет Мегафона або сервіс «Мультіфон» на сайті провайдера. Інструкція по підключенню. Тарифи залежать і від числа співробітників, і від додаткових послуг (наприклад, запис і зберігання дзвінків оплачується окремо)

Всі налаштування виконуються в меню «Телефонія», список підтримуваних апаратів і приклади налаштувань є на сайті розробника.

Після підключення до телефонії всі ваші дзвінки будуть автоматично фіксуватися в системі, записуватися і прикріплятися до ліду / клієнту.

Бітрікс 24 і ROIstat

Як уже згадувалося вище, у Бітрікс є вбудовані аналітичні звіти, можна створювати свої власні, але якщо їх недостатньо або є необхідність налаштувати більш досконалу мультиканального наскрізну аналітику, то ви можете інтегрувати цю CRM-систему з сервісом ROIstat. Для цього знадобиться встановити безкоштовний додаток ROIstat і ви побачите реальну віддачу від кожного рекламного каналу.

477
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!