Бібліотека користувача. Добірка матеріалів, інструкції, питання відповіді та навчання | covid-19

Комерційна пропозиція, від якої не можна відмовитися

Ми зібрали для вас найефективніші рекомендації з підготовки цього документа.

Складаємо комерційну пропозицію

Неважливо, наскільки «теплий» лід ви отримали, в будь-якому випадку зв'яжіться з ним ще раз. Уточніть, що потрібно потенційному клієнту, з'ясуйте його проблему, спробуйте оцінити суму угоди. Як тільки потрібна інформація отримана — складаємо комерційну пропозицію.

З чого почати

  1. «Холодну» пропозицію, що розсилається масово, має вміщатися на одній сторінці. А персональне комерційну пропозицію, що відправляється клієнтові за домовленістю, може бути довшим. Але намагаємося обмежитися 2-3 сторінками. Вчимося писати стисло, викидаючи зайве і чітко описуючи саму суть.
  2. Запам'ятовуємо правило: «Одне КП — 1 товар / послуга». У нас є вся інформація, щоб запропонувати клієнту рівно одне рішення. Ми з'ясували його потреби і проблеми, уточнили приблизний бюджет угоди. Вибираємо то, що максимально задовольнить вимоги клієнта.
  3. Пишемо комерційну пропозицію на фірмовому бланку. Чи не нехтуємо корпоративною символікою. Напевно клієнт звернувся в кілька різних компаній. Зробимо все, щоб наші пропозиції асоціювалося лише з нами.
  4. Намагаємося якомога менше писати про себе і свої заслуги. Формулюємо пропозиції так, щоб показати вигоду клієнта. Якомога рідше згадуємо «ми», «наша компанія пропонує ...». Але не соромимося писати «ви», «ваша компанія отримає ...»
  5. Пишемо простими, короткими реченнями. Чи не ллємо воду, викладаємо тільки суть. Використовуємо як можна менше специфічних термінів, складних абревіатур.
  6. Перед відправкою перевіряємо текст на орфографічні помилки.

Як скласти пропозицію

1. Почнемо з заголовка. Тема листа повинен бути коротким, зрозумілим, і відображати суть пропозиції.

2. Розповімо про себе.

Комерційні пропозиції прийнято починати з інформації про компанію-продавця. Коротко розкажіть про компанію, її досягнення. Переконаємо клієнта в тому, що ми — кращі.

Це найкоротший блок комерційної пропозиції, виділимо під розповідь про себе всього один абзац.

Розповідь про компанію — це не канонічне правило. Якщо товар або послуга унікальні і говорять самі за себе, можете відразу переходити до головного.

3. Описуємо проблему, яку вирішує товар або послуга. Ту проблему, яку озвучив клієнт в ході попереднього спілкування. Пам'ятаємо, що наша мета — вирішити проблему клієнта. Продати товар — всього лише завдання.

4. А тепер розповімо про товар або послугу. Наведемо приклад, як то, що ми продаємо, вирішить проблему клієнта. Розповідаємо переконливо. Наводимо приклади, цифри, факти, дані досліджень.

5. Переходимо до вартості товару або послуги. Ні в якому разі не наводимо прайс-листи, що не перераховуємо варіанти вартості для різних категорій, обсягів і т.д.

Називаємо одну чітку суму — ми знаємо, чого хоче клієнт і скільки він готовий заплатити, тому заздалегідь вважаємо всі знижки і надбавки.

6. Описуємо переваги. Пропонуємо додатковий сервіс, гарантію, знижку, оперативну доставку і т.д. Додаємо відгуки, хороші фотографії товару.

7. Обов'язково залишаємо заклик до дії! Ще раз повторюємо, що тільки наш продукт або послуга зможуть найкращим чином вирішити проблему клієнта. Пропонуємо йому зробити наступний крок: зателефонувати, відповісти на лист, перейти на сайт і отримати більш детальну інформацію. Вибираємо ту дію, яку найбільш підходить моделі продажів.

Відправка пропозиції

  • Напишіть листа.
  • Почніть його словами «Упродовж телефонної розмови ...» або «На ваше прохання висилаю ...».
  • Нагадайте в самому листі, що повинен зробити клієнт після прочитання: передзвонити, відповісти на лист, перейти на сайт і замовити товар / послугу.
  • Не забудьте вказати в підписі всі свої контакти, посаду і назву компанії.
  • Прикріпіть до листа файл з комерційною пропозицією і відправте його.

В CRM Бітрікс24 комерційні пропозиції можна виставляти автоматично. Додайте нове КП, в формі, що відкрилася заповніть потрібні поля — заголовок листа, можлива сума угоди. Виберіть потрібний лід з CRM або контакти з бази клієнтів. Виберіть термін закінчення дії пропозиції — в потрібний час система нагадає вам, що потрібно зробити за цією пропозицією.

Виберіть файл, додайте сам текст листа, пропишіть особливі умови і відправляйте лист адресату прямо з CRM.

Оправлення листів з пропозиціями з CRM зручна з точки зору контролю. Вся історія спілкування з клієнтом, в тому числі і листування, зберігається. У разі проблем або затримок з угодою, керівник може перевірити, чи правильно було складено комерційну пропозицію і чи не стало воно причиною відмови клієнта.

1590
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!