Бібліотека користувача. Добірка матеріалів, інструкції, питання відповіді та навчання | covid-19

Корисне: Мовчання - золото?

Чи можуть ваші співробітники говорити все, що думають?

Співробітники приховують від вас чимало цінної інформації. Про проект, який йде не так як треба або про недбайливе менеджері. Чи не діляться своїми міркуваннями, як підвищити продажі або поліпшити процеси. За даними Harvard Business Review (HBR), не так важливо, наскільки відкриті ви як керівник. Більшість підлеглих швидше віддасть перевагу зберігати мовчання, ніж ставити під сумнів ваші починання або висувати нові ідеї.

Пригадайте: як часто підлеглі приходять до вас, на вашу територію, щоб відкрити правду как она есть? Навіть якщо ви їх до цього заохочували. Різноманітні дослідження робочої атмосфери, колективні сесії зворотного зв'язку найчастіше не працюють. Люди елементарно бояться можливих наслідків і не вірять в можливість змін.

Про те, як мотивувати співробітників викладати свої ідеї читайте в статті.

Всі брешуть: практикум ділового спілкування від Роба Фітцпатрік

Чим раніше ви навчитеся позбавлятися від ілюзії, що все сказане про вашу ідею / продукт / компанію — правда, тим більше часу і грошей ви зможете заощадити.

Для того щоб отримувати реальну оцінку своїх бізнес-ідей, потрібно почати ставити правильні питання. Особливо це важливо при спілкуванні з потенційними клієнтами, коли підприємець намагається з'ясувати — чи потрібен ринку його продукт?

Роб Фитцпатрик, один з євангелістів руху Lean Startup дає поради про те, як правильно спілкуватися з клієнтами, партнерами та інвесторами.

Уривки з його книги The Mom Test і реальні кейси наведені в статті.

114
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!