CRM

Система управління взаємовідносинами з клієнтами - прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії з замовниками (клієнтами), зокрема для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів і історію взаємин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів.

Корпоративна культура - одна з тих «глобальних» завдань, які керівництво малого бізнесу відкладає на невизначений майбутнє. І це помилкове рішення. У невеликих компаніях - це основа міцної, добре мотивованої команди, що розділяє цілі компанії.

53
0

Все найважливіше про Бітрікс 24 CRM - особливості впровадження і адміністрування, як почати користуватися і інтегрувати з телефонією і іншими сервісами і програмами.

82
0

У цій статті ми зробимо огляд топових безкоштовних CRM, з якими нам доводилося мати справу в практиці впровадження CRM систем для бізнесу.

69
0

У цій статті ми розповімо про призначення, основні функції та вимоги CRM систем для організацій різних напрямків діяльності та форм ведення бізнесу, а також зробимо порівняльний огляд декількох найбільш популярних зараз на нашому ринку CRM-систем і дамо рекомендації, яку вибрати.

125
0