Наші сервіси:

RSS Пошук:
 

Як побудувати ефективний відділ продажів? Частина 4: Пишемо правильні скрипти
Який сенс витрачати сотні тисяч на маркетинг і залучення заявок, якщо фахівці відділу продажів «зливають» клієнтів з перших же привітальних слів? Перш ніж інвестувати в маркетинг, слід розробити грамотні скрипти для телефонних продажів.
Кількість показів: 148

Як побудувати ефективний відділ продажів? Частина 3: Процеси, плани і правила гри
Пропоную розібрати «по цеглинці» процес вибудовування відділу продажів і поглянути на його діяльність з різних сторін, щоб зрозуміти, як же найбільш ефективно побудувати роботу комерційного департаменту.
Кількість показів: 199

Як побудувати ефективний відділ продажів? Частина 2: Оцінити і винагородити
Система оцінки і винагороди у відділі продажів дуже сильно залежить від специфіки компанії і роботи співробітника, а також від маркетингових зусиль команди і бренду. Що робить продажник: дзвонить по «теплою» базі або робить «холодні» дзвінки? Продає масову послугу населенню або продукт в b2b-сегменті з середнім чеком в десятки тисяч рублів? Сидить на телефоні або їздить на зустрічі? Від усього цього залежить система оцінки і винагороди.
Кількість показів: 66

Як побудувати ефективний відділ продажів? Частина 1: Знайти і навчити
Щоб зрозуміти, де шукати менеджерів з продажу, потрібно зрозуміти, кого ви хочете найняти - крутого фахівця зі стажем або новачка, якого ви навчите «під себе». І той, і інший варіант має як свої плюси, так і певні ризики.
Кількість показів: 27

Корисне: Мовчання - золото?
Як часто ви не отримуєте потрібної відповіді на поставлене запитання? Справа в співрозмовника або в вас? Буває, ми неправильно формулюємо питання, іноді ставимо їх не тим людям, а часто самі не даємо можливості опонентові відповісти.
Кількість показів: 6

Чи можуть ваші співробітники говорити все, що думають?
У керівників є різні засоби для заохочення діалогу з командою: всілякі дослідження робочої атмосфери, колективні сесії зворотного зв'язку. Це може поліпшити комунікації в обидві сторони, хоча частіше за все - не працює. Люди елементарно бояться можливих наслідків і не вірять в можливість змін.
Кількість показів: 14

Всі брешуть: практикум ділового спілкування для підприємців від Роба Фітцпатрік
Для того щоб отримувати реальну оцінку своїх бізнес-ідей, потрібно почати ставити правильні питання. Особливо це важливо при спілкуванні з потенційними клієнтами, коли підприємець намагається з'ясувати - чи потрібен ринку його продукт?
Кількість показів: 13

Поговоримо про погане?
Ніхто не любить погані новини. Ні приносити, ні отримувати. І є способи полегшити процес передачі неприємної інформації. За даними дослідження Саарського університету (Німеччина), слова мають велике значення, але тон впливає на сприйняття набагато сильніше.
Кількість показів: 6

Комерційна пропозиція, від якої не можна відмовитися
Ви знайшли клієнта, налагодили з ним контакт і перейшли до найвідповідальнішого моменту - виставлення комерційної пропозиції. Як скласти таку пропозицію, яка не зіпсує всю попередню роботу і приведе вас до успішної операції? Навчіть своїх менеджерів про продажам писати безпрограшні пропозиції і якомога частіше укладати успішні угоди. Контролюйте процес спілкування продавця з клієнтом, перевіряйте кожен крок, в тому числі і виставляння комерційних пропозицій.
Кількість показів: 382

Як навести порядок в комунікаціях вашої компанії
Про те, що жоден бізнес сьогодні не може вижити без сучасних інструментів комунікації, знають всі. Компанії, в якій справи ведуться за допомогою нескінченних гілок e-mail-листування, давно перетворилися на об'єкт глузувань. Але захоплено впроваджуючи інтранет, системи автоматизованого менеджменту проектів, списки завдань і чати ми ризикуємо стати жертвами нової небезпеки - неузгодженості інформаційних каналів.
Кількість показів: 14

Як помилки в комунікації можуть погубити ваш бізнес
Ви можете роками не помічати, як погана комунікація в компанії заважає продажам, підриває авторитет вашого бренду серед клієнтів і партнерів, знижує лояльність співробітників. Як розпізнати проблему і знайти рішення?
Кількість показів: 13

Як очистити поштову скриньку і завжди отримувати відповіді на свої листи?
Переповнена папка "Вхідні" - справжній головний біль. Для деяких і 200 листів в день - не рекорд. Такої кількості вистачить на середній роман, який треба не тільки прочитати, але переварити і кожному написати відповідь.
Кількість показів: 22

Лайфхак для розподілених команд
Досвід різних компаній показує, що відмінних результатів можна досягти в форматі розподіленої команди, коли співробітники складаються в штаті, але не працюють в одному приміщенні. Багато компаній для деяких завдань користуються послугами фрілансерів, які також працюють віддалено. У деяких компаній частина співробітників працює в офісі, наприклад, а інша частина співробітників - розподілена команда в різних містах і фрілансери.
Кількість показів: 21

Комунікації і конфлікти
Ніхто не любить відповідати на неприємні запитання. Але що робити, якщо відповідати не хочеться? Затівати конфлікт або ігнорувати питання, як мінімум, непродуктивно. Як вчинити?
Кількість показів: 9