Наші сервіси:

RSS Пошук:
 

Культура онлайн-спілкування: діловий етикет в пошті і месенджерах
Правила ділового етикету для письмових повідомлень складалися ще для паперової кореспонденції. Потім вони перейшли в електронну пошту. Пізніше її стали тіснити кошти миттєвого зв'язку: icq, Skype, WhatsApp і інші месенджери. Найбільші гравці ринку розробляють власні месенджери, наприклад Facebook at Work. Спробуємо з'ясувати, що краще і зручніше для компаній різного розміру з різною організаційною структурою.
Кількість показів: 186

Чат-бот для Telegram, створення та налаштування ботів для чатів телеграм
Кількість передплатників у найбільш популярних Telegram-каналів, в тому числі і тих, які ведуть боти для чатів Telegram, обчислюється вже сотнями тисяч.
Кількість показів: 817

Чат бот Інстаграм - використання для бізнесу, отримання замовлень і просування в Instagram
За допомогою чатбота Інстаграм можна налагодити додатковий канал зв'язку з тими клієнтами, які його використовують: відповідати на поширені питання, відправляти розсилки, повідомлення та багато іншого.
Кількість показів: 96

Чат бот Viber (вайбер) для комп'ютера на сайт
У цій статті ми розповімо про наш досвід налаштування чат ботів і чату для комп'ютера Viber для публічних акаунтів компаній в Вайбере.
Кількість показів: 13

Чат бот facebook - створення та налаштування чат-ботів в фейсбук для бізнесу
Щоб завчасно реагувати на запроси від клієнтів вам допоможе чат бот Facebook.
Кількість показів: 23