Месенджери для бізнесу

Пропонуємо корисні статті, огляди, інструкції та відповіді на питання по роботі з мессенджерами для організації продажів.

Правила ділового етикету для письмових повідомлень складалися ще для паперової кореспонденції. Потім вони перейшли в електронну пошту. Пізніше її стали тіснити кошти миттєвого зв'язку: icq, Skype, WhatsApp і інші месенджери. Найбільші гравці ринку розробляють власні месенджери, наприклад Facebook at Work. Спробуємо з'ясувати, що краще і зручніше для компаній різного розміру з різною організаційною структурою.

127
0

Кількість передплатників у найбільш популярних Telegram-каналів, в тому числі і тих, які ведуть боти для чатів Telegram, обчислюється вже сотнями тисяч.

210
0

За допомогою чатбота Інстаграм можна налагодити додатковий канал зв'язку з тими клієнтами, які його використовують: відповідати на поширені питання, відправляти розсилки, повідомлення та багато іншого.

103
0

У цій статті ми розповімо про наш досвід налаштування чат ботів і чату для комп'ютера Viber для публічних акаунтів компаній в Вайбере.

69
0

Щоб завчасно реагувати на запроси від клієнтів вам допоможе чат бот Facebook.

85
0