Як налаштувати комплект бланків для підприємства

1. Перейти у розділ Звітність Реестр звітів, та натиснути Налаштування комплекту бланків.

Налаштування комплекту бланків

2. З'явить модальне вікно де будуть відображатись усі бланки в системі

Налаштування комплекту бланків

3. Натисніть правою кнопкою миші набілому фоні модального вікна, та з'явиться контекстне меню де ви можете обрати:

1 - Встановити відмітку — обираємо всі бланки які присутні в системі

3 — Встановити відмітку "Зняти всі" (в залежності який комплект бланків ви використовуєте). При обранні цього варіанта: Ви Юридична особа, і бланки Фізичної особи буде відключено.

Надалі це вам допоможе не плутатись при створенні звітів

4 Зберігаємо налаштування.

Тепер ви можете повторити створення Заяви на повернення коштів

15:04
112
Немає коментарів. Ваш буде першим!