Як налаштувати комплект бланків для підприємства
1. Перейти у розділ Звітність — Реестр звітів, та натиснути Налаштування комплекту бланків.
2. З'явить модальне вікно де будуть відображатись усі бланки в системі
3. Натисніть правою кнопкою миші набілому фоні модального вікна, та з'явиться контекстне меню де ви можете обрати:
1 - Встановити відмітку — обираємо всі бланки які присутні в системі
3 — Встановити відмітку "Зняти всі" (в залежності який комплект бланків ви використовуєте). При обранні цього варіанта: Ви Юридична особа, і бланки Фізичної особи буде відключено.
Надалі це вам допоможе не плутатись при створенні звітів
4 — Зберігаємо налаштування.
Тепер ви можете повторити створення Заяви на повернення коштів