Автоматичне продовження дії сертифікатів у веб-сервісі «СОТА»

Якщо до закінчення терміну дії вашого актуального сертифіката залишилося 45 днів або менше, у веб-сервісі «СОТА» з’явиться попередження про закінчення дії сертифікатів. Натиснувши кнопку Замовити сертифікати ви почнете процедуру продовження дії сертифікатів.

Повідомлення про початок формування заявок без зміни даних у сертифікатах

Оновлення сертифікатів можливе лише у випадку, якщо не відбулось змін у даних, внесених в сертифікат!

Крок 1. Оберіть сертифікати для автоматичного продовження

1. Для автоматичного продовження дії сертифікатів ви можете також перейти у розділ Електронний підпис – Заявки на сертифікат та натиснути кнопкуДодати.

Увікні Формування заявок оберіть Оновити сертифікати без візиту до офісу

Обираємо:Оновити сертифікати без надання пакету документів (за відсутності змін у даних)

2. Далі, вкажіть прізвище, ім’я та по-батькові особи, що відповідатиме за обслуговування сертифікатів установи та її контактний номер телефону.

3. В полі Парольний діалог вкажіть будь-яке слово чи словосполучення, яке слугує підтвердженням у разі, якщо потрібно заблокувати даний сертифікат в телефонному режимі.

4. Далі слід вкажіть, які саме сертифікати ЕП необхідно продовжити, проставивши у відповідному полі позначку.

Уразі потреби відкоригуйте адресу електронної пошти. Некоректно введена електронна адреса позначається червоним кольором.

Зверніть увагу! Дати початку та закінчення терміну дії сертифікатів будуть автоматичноперенесені у заявку на формування сертифікатів. За замовчуванням, встановлений термін 2 роки. Натиснувши на поле 2 роки він автоматично буде змінений на 1 рік, і навпаки.

Для Вашої зручності також прописується Сума до сплати.

Перевірка даних щодо сертифікату

Дата початку дії сертифікату співпадає з датою створення заявки на продовження сертифікату, але ви можете редагувати її.

Обираємо початок дії сертифікату

Після усіх налаштувань натисніть на кнопку 

Наступний

Крок 2. Згенеруйте новий секретний ключ та відправте заявку на формування сертифікату

1. У відкритому вікні Генерація ключа введіть пароль існуючого та нового секретного ключа, та натисніть кнопку ОК.

Пароль повинен складатись мінімум із трьох символів. Пароль може складатися з будь яких комбінацій букв, цифр, інших символів.

Увипадку, коли ви генеруєте секретні ключі на захищений носій необхідно вводити пароль до самого носія.

Увага! Кожен користувач повинен зберігати секретний ключ у таємниці та вживати заходищодо запобігання його втрати, розкриття та несанкціонованого використання.

Генерація ключа

2. В залежності від налаштування вашого браузера секретний ключ буде збережено або в заздалегідь вказане місце, або запропонує обрати каталог для збереження файлу, або

жна захищений носій.

Операції, описані у пунктах 1 – 2 «Кроку 2», будуть автоматично повторені для всіх обраних сертифікатів.

3. Відправте заявку на адресу сервера АЦСК Україна.

Відправка заявки на адресу сервера АЦСК Україна

Крок 3. Здійсніть оплату за послугу

1. У відкритому вікні оберіть спосіб оплати за автоматичне продовження сертифікатів

Обираємо спосіб оплати

  • Сплатити оn-line оплатити послуги за допомогою платіжної системи онлайн;
  • Отримано рахунок -веб-сервіс сформує рахунок-фактуру на сплату послуг, що можебути оплачений у будь-якій банківській установі;
  • Рахунок вже сплачено – оплата була здійснена, але кошти ще не надійшли у АЦСК, заявка буде опрацьована після надходження коштів.

Після вибору натисніть ОК.

2. Якщо оновлення сертифікатів було заздалегідь оплачене, та кошти надійшли до АЦСК, відкриється вікно повідомлення про успішне відправлення заявки.

Повідомлення, про успішну відправку заяки

3. Через деякий час вам надійде відповідь із результатом обробки ваших сертифікатів.

Зверніть увагу! Ви повинні отримати квитанцію №1 та квитанцію №2. Фінальноюквитанцією буде квитанція №2, де буде вказано результат обробки вашої заявки.

Крок 5. Надішліть повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису

«Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису» подається в таких випадках:

1. Зміна посадових осіб або реєстрація нових (наприклад, бухгалтер), що підписують електронні документи;

2. Реєстрації нових сертифікатів у випадку не завершення дії попередніх сертифікатів.

Для створення та відправлення Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису в веб-сервісі СОТА необхідно виконати дії у наступнійпослідовності:

1. З Головного меню увійдіть в Звітність Реєстр звітів – оберіть період створення звіту та натисніть Файл Створити звіт.

2. Для юридичних осіб у розділі Державна фіскальна служба – підрозділу Інше із реєстру бланків оберіть бланк J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису».

Якщо Ви фізична особа-підприємець (ФОП) оберіть Державна фіскальна служба Звітність фізичних осіб бланкF1391103«Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису».

3. Внесіть необхідні дані про посадових осіб в табличну частину документу, а також дані про печатку підприємства.

Для того, щоб додати рядок, натисніть відповідну кнопку зліва від таблиці.

4. Перевірте документу та підпишіть.

Зверніть увагу! Повідомлення необхідно підписати усіма новими сертифікатами посадових осіб, що вказані в табличній частині Повідомлення, а після — підписати сертифікатом керівника, яким було підписано Договір.

5. Відправте Повідомлення у контролюючий орган.

6. Дочекайтеся позитивної відповіді від контролюючого органу.

12:45
23
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!