Автоматичне продовження дії сертифікатів у програмі M.E.Doc

Автоматичне продовження дії сертифіката відбуватиметься на основі даних вашого діючого сертифіката.

Якщо до закінчення терміну дії вашого актуального сертифіката залишилося 45 днів або менше, у програмі M.E.Doc з’явиться вікно з попередженням. Натисніть кнопку Відправте заявку та відразу розпочнеться процедура продовження ваших сертифікатів.

Відправка заявки на сертифікати

Продовження сертифікатів можливе лише у випадку, якщо не відбулося змін у даних, внесених у сертифікат!

Крок 1. Оберіть сертифікати для автоматичного продовження

  1. У вікні, що відкрилося, вкажіть прізвище, ім’я та по-батькові особи, що відповідає за обслуговування сертифікатів установи та її контактний номер телефону.
  2. В полі Парольний діалог вкажіть будь-яке слово чи словосполучення, яке слугує підтвердженням в разі, якщо потрібно заблокувати даний сертифікат в телефонному режимі.

Далі оберіть, які саме сертифікати ЕП необхідно продовжити, проставивши у відповідному полі позначку.

Уразі потреби відкоригуйте адресу електронної пошти. Некоректно введена електронна адреса позначається червоним кольором.

Зверніть увагу! Дати початку та закінчення терміну дії сертифікатів будуть автоматичноперенесені у заявку на формування сертифікатів. За замовчуванням, встановлений термін 2 роки. Натиснувши на поле 2 роки він автоматично буде змінений на 1 рік, і навпаки.

Формування заявок на кваліфіковані сертифікати ЕП (ЕЦП)

Дата початку дії сертифікату співпадає з датою створення заявки на продовження сертифікату, але ви можете редагувати її.

Обрання початку дії сертифікатів

Для вашої зручності також прописується Сума до сплати.

Після усіх налаштувань натисніть кнопку Далі.

Обов’язково підпишіть Картку приєднання до Договору про надання послуг.

Підписання картки приєднання

Картку ви підписуєте своїм діючим сертифікатом ЕП директора

Підписання картки приєднання, діючим сертифікатом Директора

Крок 2. Згенеруйте новий секретний ключ та відправте заявку на формування сертифікату

1. У відкритому вікно Генерація секретного ключа вкажіть шлях для збереження нових секретних ключів, введіть пароль та натисніть кнопку ОК.

Пароль повинен складатись мінімум із трьох символів. Пароль може складатися з будь-яких комбінацій букв, цифр, інших символів.

Увипадку, коли ви генеруєте секретні ключі на захищений носій необхідно вводити пароль до самого носія.

Увага! Кожен користувач повинен зберігати секретний ключ у таємниці та вживати заходищодо запобігання його втраті, розкриття та несанкціонованого використання.

Генерація секретного ключа

2. Результатом генерації буде створення файлу секретного ключа та збереження його у вказаному каталозі або у вказаний захищений носій, про що повідомить програма.

Збереження секретного ключа

3. Підпишіть заявку своїм діючим сертифікатом ЕП.

Підписання заявки, діючим сертифікатом ЕП

Операції, описані у пунктах 1 – 3 «Кроку 2», будуть автоматично повторені для всіх обраних сертифікатів.

4. Відправте заявку на адресу сервера АЦСК Україна.

Відправка заявки на адресу АЦСК Україна

Автоматично продовжити сертифікати ЕП можна в розділі Сертифікати Заявка на сертифікати обравши командуФайл – Сформувати заявки.

Формування заявок на сертифікати - Продовження на новий термін

А далі натисніть кнопку Продовжити (на новий термін), після чого розпочнеться процедура автоматичного продовження ЕП (детальніше у «Крок ).

Крок 3. Здійсніть оплату за послугу

1. У вікні Форма оплати оберіть спосіб оплати за автоматичне продовження сертифікатів.

Способи оплати за автоматичне продовження сертифікатів

Онлайн-оплата -оплата послуги за допомогою платіжної системи онлайн;Сформувати рахунок -програма сформує рахунок на сплату послуг, що може бутиоплачений у будь-якій банківській установі;Оплату вже здійснено – оплата була здійснена, але кошти ще не надійшли у Центру, заявка буде опрацьована після надходження коштів.Після вибору натисніть ОК.

Якщо оновлення сертифікатів було заздалегідь оплачене та кошти надійшли до Центру, відкриється вікно — повідомлення про успішне відправлення заявки.

2. Через деякий час перевірте наявність відповідей, натиснувши на панелі інструментів кнопку.

Зверніть увагу! Ви повинні отримати квитанцію №1 та квитанцію №2. Фінальноюквитанцією буде квитанція №2, де буде вказано результат обробки Вашої заявки.

Крок 4. Завантажте нові сертифікати

1. Увійдіть в розділ Адміністрування Сертифікати Заявки на сертифікат та натисніть правою кнопкою миші на відправлену заявку та оберіть Запит сертифікату.

Програма повідомить про успішне завантаження сертифікату.

Повідомлення про успішне завантаження сертифікату

Через деякий час у вас також з’явиться вікно Змінено статус сертифікатів, яке проінформує про нові сертифікати.

Увкладці Встановлені сертифікати можете переглянути усі завантажені нові сертифікати.

Крок 5. Надішліть повідомлення про реєстрацію електронного підпису

«Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису» подається в таких випадках:

1. Зміна посадових осіб або реєстрація нових (наприклад, бухгалтер), що підписують електронні документи;

2. Реєстрації нових сертифікатів у випадку не завершення дії попередніх сертифікатів.

Для створення та відправлення Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису в програміM.E.Docнеобхідно виконати дії у наступнійпослідовності:

1. З Головного меню увійдіть в Звітність Реєстр звітів – оберіть період створення звіту та натисніть Файл Створити звіт.

2. Для юридичних осіб у розділі Державна фіскальна служба – підрозділу Інше із реєстру бланків оберіть документ J1391103 «Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису».

Якщо Ви фізична особа-підприємець (ФОП) оберіть Державна фіскальна служба Звітність фізичних осіб бланк F1391103 «Повідомлення про надання інформації щодоелектронного цифрового підпису».

3. Внесіть необхідні дані про посадових осіб в табличну частину документу, а також дані про печатку підприємства.

Для того, щоб додати рядок, натисніть відповідну кнопку зліва від таблиці.

4. Перевірте документ та підпишіть.

Зверніть увагу! Повідомленнянеобхідно підписатиусіма новими сертифікатамипосадових осіб, що вказані в табличній частині Повідомлення, а після — підписати сертифікатом керівника, яким було підписано Договір.

5. Відправте Повідомлення у контролюючий орган.

6. Дочекайтеся позитивної відповіді від контролюючого органу.

12:39
31
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!