Електронний документообіг за лічені секунди


Модуль «ЕДО» призначений для обміну документами з контрагентами в електронному вигляді (понад 50 первинних документів в місяць). Такими як: рахунки, акти, договори.

«ЕДО» був створений спеціально, щоб економити Ваш час і максимально спростити документообіг на Вашому підприємстві.

Серед можливостей «ЕДО»:
stvorymo

Формування власних шаблонів документів

stvorymo

Підписання та відправка з КЕП і захищеними носіями інформації

stvorymo

Автоматична обробка документів

stvorymo

Експрес-сповіщення про отримання документів

stvorymo

Архівування та резервне копіювання е-документів

stvorymo

Інтеграція з будь-якими обліковими системами

Переваги електронного документообігу з модулем «ЕДО»:
  • впевненість в автентичності документа – підтверджена законодавством України;
  • контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах;
  • економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);
  • підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  • простота і зручність у використанні (досить базових знань роботи з комп'ютером);
  • надійність, підтверджена досвідом обміну електронними документами провідними компаніями в усьому світі;
  • соціальна та екологічна відповідальність як частина позитивного іміджу Вашої компанії.
Обмін електронними документами регулюється низком законодавчих актів:
  • Закон України «Про електронні довірчі послуги».
  • Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг».
  • Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».
  • Закон України «Про Електрон комерцію».
  • Закон України «Про електронний цифровий підпис».
  • Податковий кодекс України.

600 000 підприємств вже користуються ЕДО від M.E.Doc! Приєднуйтесь!
M.E.Doc забезпечує вільну комунікацію з 90% всіх контрагентів, що здійснюють діяльність в межах України! А отже, перейшовши на ЕДО, Ви зможете вільно обмінюватись із ними електронними документами.

«Хмара - під ключ» для віддаленої роботи з медком з будь-якої точки планети