Новий модуль "Реєстр ліцензій (пальне)"

Реєстр ліцензій (пальне) призначений для створення, редагування та збереження документів, щодо ліцензування діяльності, пов’язаної з виробництвом, зберіганням, оптовою та роздрібною торгівлею пальним, з метою їх створення та подачі у ДФС. Також у розділі зберігатимуться документи, отримані від ДФС. 

У модулі можливо створювати та опрацьовувати документи: 

  • Заява на право оптової торгівлі (ліцензія) (J1304301, F1304301); 
  • Заява на виробництво (ліцензія) (J1304401, F1304401); 
  • Заява на право роздрібної торгівлі (ліцензія) (J1304501, F1304501);
  • Заява на право зберігання (ліцензія) (J1304601, F1304601); 
  • Документ довільного формату (для подання сканкопій документів) (J1360102, F1360102). 

Після розгляду Заяв щодо ліцензії (пальне) від органів ДФС надходить рішення, що містить наступні документи (набір документів залежить від прийнятого рішення та Заяви, що розглядалась): 

  • Витяг з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального. Оптова торгівля пальним (J1404301, F1404301); 
  • Витяг з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального. Виробництво пального (J140440, F140440); 
  • Витяг з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального. Роздрібна торгівля пальним (J1404501, F1404501); 
  • Витяг з Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального. Зберігання пального (J1404601, F1404601); 
  • Витяг з розпорядження щодо ліцензій на право оптової, роздрібної торгівлі, виробництва та зберігання пального (J1404701, F1404701); 
  • Рішення про недоліки щодо ліцензій на право оптової, роздрібної торгівлі, виробництва та зберігання пального (J1404801, F1404801).

Створення Документів щодо ліцензій (пальне)

Для створення нових заяв щодо ліцензій виконайте дії в наступній послідовності: 

1. Скористайтесь одним із способів:

  • на панелі інструментів натисніть кнопку Створити;
  • виберіть команду Файл — Створити;
  • у контекстному меню оберіть команду Створити. 

2. Оберіть потрібний тип документа.

3. У окремому вікні відкриється бланк документу, який потрібно заповнити. Поля, що підсвічені жовтим кольором, обов'язкові для заповнення.

4. Внесіть дані в поля, які потребують заповнення із клавіатури. 

5. Оберіть команду Правка — Перевірити документ або F4 для перевірки звіту. Перевіряється правильність заповнення полів, і у випадку помилок система підсвітить червоним кольором поля, що необхідно виправити. Виправте помилки та знову виконайте перевірку. 

6. Внесіть необхідні данні та збережіть документ натиснувши кнопку або комбінацію клавіш Ctrl+S.

Створення Документа довільного формату (для подання сканкопій документів)

При створенні Заяви формується пакет документів, що містить головний документ Заява… та один Документ довільного формату (для подання сканкопій документів). Якщо до заяви необхідно додати ще один Документ довільного формату, виконайте наступні дії: 

1. У таблиці реєстру виділіть Заяву, до якої необхідно додати Документ довільного формату, та оберіть один із способів: 

  • на панелі інструментів натисніть кнопку Створити; 
  • виберіть команду Файл — Створити; 
  • у контекстному меню оберіть команду Створити.

2. У окремому вікні відкриється бланк документу, який потрібно заповнити. 

3. Щоб додати сканкопію документа, встановіть курсор у поле Найменування файлу документу та натисніть кнопку. У вікні, що відкриється, оберіть потрібний файл. Назва обраного файла відобразиться у полі документа. 

Можливо прикріпити лише один файл формату PDF, розміром не більше 10 Мб.

4. Внесіть необхідні данні та збережіть документ натиснувши кнопку або комбінацію клавіш Ctrl+S. 

Зверніть увагу! 

Кількість додатків Документ довільного формату (для подання сканкопій) повинно дорівнювати загальній кількості сканкопій, що зазначається у формі Заяв.

08:32
23
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!