Модуль Облік ПДВ

Модуль Облік ПДВ призначений для обміну документами в електронному вигляді з контролюючими органами (наприклад, реєстрація податкових накладних в ЄРПН). Основні задачі модуля: зберігати ваш час, робити бізнес-процеси у вашій компанії більш ефективними, а її імідж на українському та міжнародному ринках кращим.

З модулем Облік ПДВ Ви зможете за лічені секунди: створити, зареєструвати та відправити податкову накладну до контролюючих органів в електронному вигляді (з 01.01.2015 обовязковою є реєстрація всіх податкових накладних відповідно до Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України 4309а від 21.07.2014). Також модуль дозволить назавжди забути про довгий і незручний цикл завірення первинних документів.

Модуль Облік ПДВ дозволяє:
  • Створити податкову декларацію на основі реєстру ПН.
  • Зареєструвати ПН|РК в ЄРПН.
  • Автоматично відправити запит в ЄРПН та імпорт відсутніх ПН.
  • Обмінятись документами з контрагентами (передача до 50-ти документів у місяць).
Переваги модуля Облік ПДВ:
  • упевненість в оригінальності документа - підтверджена законодавством України;
  • контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах;
  • економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);
  • підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  • простота і зручність у використанні (досить базових знань роботи з комп'ютером);
  • експрес-cповіщення про отримання документів;
  • соціальна та екологічна відповідальність як частина позитивного іміджу Вашої компанії.

Тепер увесь обмін первинними електронними документами з контролюючими органами та контрагентами протікає в системі M.E.Doc і відбувається в зашифрованому виді з використанням кваліфікованого електронного підпису від АЦСК Україна.



«Хмара - під ключ» для віддаленої роботи з медком з будь-якої точки планети