Бібліотека користувача. Добірка матеріалів, інструкції, питання відповіді та навчання | covid-19

Як створити АКТ на основі Рахунку

За допомогою унікальної функції в програмі M.E.Doc ви можете створювати одні первинні документі на основі даних інших документів.

Щоб це зробити виконайте наступне:

Із головного меню увійдіть у розділ Первинні документи – Реєстр первинних документів.

Оберіть Рахунок, на підставі якого необхідно створити інший первинний документ.

Увійдіть у меню Файл — Створити на основі та у списку, що відкрився оберіть потрібний пункт, наприклад Створити Акт на основі Рахунка:

АКТ відкриється окремою вкладкою, його поля будуть автоматично заповненні даними вихідного документу (у нашому прикладі — Рахунку).

Після заповнення та підписання документа ЕЦП у користувача є можливість відправити його на узгодження контрагенту обравши Наступні дії – Відправити документ.

Поле номеру документу — порожнє. Якщо була налаштована автоматична нумерація документів, створені документи отримають номер, сформований згідно виконаних налаштувань (налаштування виконуються у розділі Адміністрування – Параметри системи, у вкладці Звітність).

Обов’язково дочекайтеся відповіді від вашого контрагента

Читайте наші матеріали у Тelegram: швидко, зручно і завжди у вашому телефоні!
14:00
273
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!