Бібліотека користувача. Добірка матеріалів, інструкції, питання відповіді та навчання | covid-19

Як зареєструвати сертифікати в контролюючому органі?

Для реєстрації Ваших нових сертифікатів в органах Державної фіскальної служби України у першу чергу необхідно відправити Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів з кодом бланку J/F 1392001, підписавши її лише новим сертифікатом Директора та Печатки установи (за наявності). 

Даний бланк Ви можете знайти у розділі «Звітність» -«Реєстр звітів» у періоді поточного місяця у підгрупі «Державна фіскальна служба»"Інше" (для юридичних осіб)або «Державна фіскальна служба»«Звітність фізичних осіб» (для Фо-П)

Якщо крім Директора та Печатки були отримані нові ключі на Бухгалтера або Співробітників, їх додатково необхідно зареєструвати, відправивши Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису з кодом бланку J/F 1391103. 

Даний бланк Ви можете знайти у тому ж розділі, що і Заяву. 

Зверніть увагу, що Повідомлення потрібно відправяти тільки після прийняття Заяви (тобто, після отримання позитивної Квитанції №2 на Заяву). 

Додатково, для підприємств, які подають статистичну звітність до органів Державної служби статистики України, також необхідно зареєструвати сертифікати, відправивши Заявку про реєстрацію електронного цифрового підпису з кодом бланку S1391101. 

Даний бланк Ви можете знайти у розділі «Звітність» -«Реєстр звітів» у періоді поточного місяця у підгрупі «Державна служба статистики» — "Інше".

Читайте наші матеріали у Тelegram: швидко, зручно і завжди у вашому телефоні!
08:00
189
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!