M.E.Doc Зарплата - призначення модулю

Модуль Зарплата призначений для обліку праці і заробітної плати співробітників різних категорій підприємств. Модуль дозволяє повністю автоматизувати розрахунок заробітної плати на підприємстві. Виконуючи будь-які корекції даних по заробітній платі в розрахункових листах, автоматично проводиться її перерахунок. Програма пропонує типовий перелік видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з врахуванням вимог контролюючих органів.

Модуль Зарплата надає можливість:

  • Створювати та вести особові картки співробітників, які містять всю необхідну інформацію про них;
  • Ведення розрахункових листів, нарахування премій, доплат, лікарняних, відрядження, відпускних та інше;
  • Доданнявласних видів оплат і нарахувань;
  • Розрахункузаробітної платні як по окремим підрозділам, так і в цілому по підприємству;
  • Розрахунок нарахувань для фондів;
  • Формувати документи для переведення виплат працівникам та аліментів в банки на особові рахунки;
  • Формування та створення власного комплекту звітних документів;
  • Введення табелю обліку рабочего часу;

M.E.Doc Зарплата пропонує:

  • автоматичний розрахунок заробітної платні згідно діючого законодавства;
  • автоматичний перерахунок заробітної платні при будь-якому коригуванні даних;
  • автоматичний перерахунок сум утримань і нарахувань до фондів за попередні періоди у випадку зміни законодавства;
  • типовий перелік видів оплат, фондів та їх нарахувань;
  • типові комплекти необхідних згідно законодавству України звітів, сформованих за вимогами державних структур, до яких подається звітність;
  • постійний супровід та технічну підтримку;

M.E.Doc Зарплата складається з розділів:

Розділ «Кадрові дані» 

Заповнюєтеся інформація по працівнику.

Розділ «Розрахункова відомість»

Розрахункова відомість побудована у вигляді таблиці - реєстру, окремий рядок реєстру відображає коротку інформацію про розрахунок заробітної плати, нарахування і утримання по кожному працівнику. 

Розділ «Табелі обліку робочого часу»

Табель застосовується для обліку використання робочого часу всіх категорій працівників для:

  • контролю виконання працівниками встановленого режиму робочого часу;
  • отримання даних, про відпрацьований час;
  • розрахунку заробітної плати;
  • складання статистичної звітності;

Розділ «Реєстр документів»

Призначений для одночасного групового нарахування та виплати обраним (або всім) співробітникам:

  • премії; 
  • тарифної або учбової відпустки; 
  • лікарняного за рахунок підприємства та за рахунок ФСС; 
  • лікарняного по догляду за дитиною; 
  • лікарняного по вагітності. 

Розділ «Звіти»

  • Звітні форми

  • Бухгалтерські документи

Основні переваги:

Заповнення звітів на основі даних заробітної плати працівників

Створення та налаштування власних нарахувань та утримань

Створення та налаштовування власного графіку роботи працівників

Зручність використання:

  1. Розрахункова відомість у вигляді таблиці.
  2. Налаштовується під кожного користувача.
  3. Зручний фільтр.
  4. Все в одному вікні.
  5. Експорт в MS Excel.
309