Моніторинг нових оновлень M.E.Doc

Наше завдання - автоматизувати малий та середній бізнес та вийти на європейський рівень зручності і простоти.


Ми пропонуємо кілька напрямків для вивчення програми.
  • Модуль «Звітність» надає можливість подавати звітність до контролюючих органів;
  • Модуль «Електронний документообіг» дозволяє реєструвати податкові накладні в ЄРПН, і надає можливість обміну первинними документами з контрагентами;
  • Модуль «Зарплата» виконує розрахунок і нарахування ЗП співробітників, веде облік і управління персоналом;
  • Ми проводимо індивідуальне навчання для всіх бажаючих, за допомогою одного з модулів програми, заняття планується і структурується особисто під клієнта і які його цікавлять.
Сьогодні «M.E.Doc» найпоширеніша програма електронної звітності та документообігу. Програма дозволяє оптимізувати роботу підприємств різних сфер діяльності і систем оподаткування, в ній можна відправляти звіти в державні органи, оскільки завжди завантажені актуальні форми бланків; обмінюватися первинними документами з контрагентами в електронному вигляді. У програмі є можливість імпорту та експорту з будь-якими програмами для бухгалтерського обліку що спрощує і оптимізує ваш робочий процес.



Надаємо консультації сертифікованих фахівців щодо роботи з програмою та вирішення технічних питань!

  • Відновлення роботи бази даних.
  • Оптимізація швидкості роботи бази даних.
  • Консультації щодо порядку створення звітності.
  • Допомога в налаштуванні електронної пошти.
  • Аналіз помилок у квитанціях за неприйнятим звітів і допомогу в їх виправленні.
  • Допомога в налаштуванні резервної копії бази для забезпечення збереження даних.
  • Допомога у формуванні електронних інформаційних запитів до контролюючих органів.
  • Онлайн допомога — віддалене підключення до комп'ютера користувача для оперативного вирішення питань.
  • Консультації з обміну рахунками, актами, податковими накладними, договорами та іншими е–документами з контрагентами.
  • Навчальні матеріали. Ми розробляємо і регулярно оновлюємо інструкції та відео, щоби допомогти користувачам освоїти функціонал та роботу з програмами.


Обслуговуємо без перерви на обід!

Чергуємо до 20:00 у звітний період!


Для роботи з програмою M.E.Doc потрібно:

  • встановити програму та оновити до актуальної версії;
  • заповнити картку підприємства;
  • налаштувати електронну пошту та кваліфікований електронний підпис;

Корисні лінки



Програма для віддаленого доступу Ammy Admin


Конвертація ключів для E–Data.


Повна інструкція щодо роботи з програмою M.E.Doc