Наше завдання - автоматизувати електронний документ кожної української компанії і вийти на європейський рівень зручності і простоти.


Ми пропонуємо кілька напрямків для вивчення програми.
  • Модуль «Звітність» надає можливість подавати звітність до контролюючих органів;
  • Модуль «Електронний документообіг» дозволяє реєструвати податкові накладні в ЄРПН, і надає можливість обміну первинними документами з контрагентами;
  • Модуль «Зарплата» виконує розрахунок і нарахування ЗП співробітників, веде облік і управління персоналом;
  • Ми проводимо індивідуальне навчання для всіх бажаючих, за допомогою одного з модулів програми, заняття планується і структурується особисто під клієнта і які його цікавлять.
Сьогодні «M.E.Doc» найпоширеніша програма електронної звітності та документообігу. Програма дозволяє оптимізувати роботу підприємств різних сфер діяльності і систем оподаткування, в ній можна відправляти звіти в державні органи, оскільки завжди завантажені актуальні форми бланків; обмінюватися первинними документами з контрагентами в електронному вигляді. У програмі є можливість імпорту та експорту з будь-якими програмами для бухгалтерського обліку що спрощує і оптимізує ваш робочий процес.



«Хмара - під ключ» для віддаленої роботи з медком з будь-якої точки планети